Пошуковий запит: (<.>A=Сняданко І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. |
Сняданко І. І. Психологічні умови підготовки студентів технічних університетів до майбутньої професійно-управлінської діяльності [Електронний ресурс] / І. І. Сняданко // Проблеми сучасної психології. - 2014. - Вип. 25. - С. 453-467. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2014_25_38
|
2. |
Сняданко І. І. Чинники організаційної культури студентської групи в контексті психологічної підготовки студентів до майбутньої професійно-управлінської діяльності [Електронний ресурс] / І. І. Сняданко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 121(2). - С. 155-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPH_2014_121(2)__34
|
3. |
Сняданко І. І. Самоефективний підхід в психологічному консультуванні студентів в контексті підготовки до майбутньої професійно-управлінської діяльності [Електронний ресурс] / І. І. Сняданко // Організаційна психологія. Економічна психологія. - 2015. - № 1. - С. 131-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ophep_2015_1_15
|
4. |
Сняданко І. І. Особливості формування психологічної готовності студентів технічних університетів до професійно-управлінської діяльності [Електронний ресурс] / І. І. Сняданко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2012. - Вип. 37. - С. 119-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2012_37_32
|
5. |
Сняданко І. І. Формування навчально-професійної компетенції в студентів технічних університетів у контексті їх психологічної підготовки до майбутньої професійно-управлінської діяльності [Електронний ресурс] / І. І. Сняданко // Проблеми сучасної психології. - 2015. - Вип. 27. - С. 533-545. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2015_27_47
|
6. |
Сняданко І. І. Експрес-методика "Лебідь, рак та щука" для дослідження здібностей в управлінні командою організації [Електронний ресурс] / І. І. Сняданко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Психологічні науки. - 2015. - Вип. 126. - С. 157-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPH_2015_126_33
|
7. |
Сняданко І. І. Методика "Самоефективність у майбутній організації": опис та рекомендації до застосування [Електронний ресурс] / І. І. Сняданко // Проблеми сучасної психології. - 2015. - Вип. 29. - С. 659-670. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2015_29_59
|
8. |
Сняданко І. І. Методика дослідження управлінського потенціалу студентів: опис та рекомендації до застосування [Електронний ресурс] / І. І. Сняданко // Організаційна психологія. Економічна психологія. - 2015. - № 3. - С. 87-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ophep_2015_3_14
|
9. |
Сняданко І. І. Діагностика умов навчання в університеті [Електронний ресурс] / І. І. Сняданко // Вісник післядипломної освіти. Серія : Соціальні та поведінкові науки. - 2016. - Вип. 1. - С. 110-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vispdoso_2016_1_13
|
10. |
Сняданко І. І. Психологічне консультування студентів технічних університетів з проблем емоційної саморегуляції у формуванні особистісної компетенції для здійснення майбутньої професійно-управлінської діяльності [Електронний ресурс] / І. І. Сняданко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2015. - Вип. 6. - С. 169-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2015_6_30
|
11. |
Сняданко І. І. Формування особистісної компетенції в психологічному консультуванні студентів технічних університетів у контексті їх підготовки до майбутньої професійно-управлінської діяльності [Електронний ресурс] / І. І. Сняданко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 2(2). - С. 126-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2014_2(2)__25
|
12. |
Сняданко І. І. Діагностика оцінки навчально-пізнавальної взаємодії між студентом та викладачем університету [Електронний ресурс] / І. І. Сняданко // Психологічні перспективи. - 2014. - Вип. 24. - С. 296-305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2014_24_28 Розкрито поняття "навчально-пізнавальна взаємодія", що встановлюється між студентом та викладачем у процесі навчання в університеті. Цю проблему досліджувало багато закордонних та вітчизняних учених, а саме: А. М. Алексюк, О. О. Бодальов, В. І. Бондар, І. М. Зарішняк, І. О. Зимня, В. А. Кан Калик, С. В. Кондратьєва, О. О. Леонтьєв, Г. Ю. Микитюк, П. І. Підкасистий та ін. Представлено методику "Навчально-пізнавальна взаємодія між студентом та викладачем університету", яка надає змогу визначити особливості навчально-пізнавальної взаємодії між студентами та викладачами вишу. Здійснено перевірку методики на надійність за внутрішньою узгодженістю, аналіз та характеристику шкал методики, а саме: шкала "Очікування студентів щодо науково-викладацької діяльності викладача", яка дає змогу дослідити рівень задоволення очікувань студентів щодо науково-викладацької діяльності викладача; шкала "Потреби студентів у навчально-пізнавальній взаємодії з викладачем", яка надає змогу дослідити рівень потреб студентів щодо різних аспектів навчально-пізнавальній взаємодії з викладачем. Наведено результати перевірки шкал методики на валідність зі шкалами інших методик. Описано результати апробації методики "Навчально-пізнавальна взаємодія між студентом та викладачем університету". Обгрунтовано впровадження та практичне застосування методики для підвищення рівня навчально-пізнавальної взаємодії між студентами та викладачами вишу, зокрема при організації та проведенні практичних занять із психологічних дисциплін.
|
13. |
Сняданко І. І. Діагностика умов навчання в університеті [Електронний ресурс] / І. І. Сняданко // Вісник післядипломної освіти. - 2014. - Вип. 10. - С. 249-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2014_10_26
|
14. |
Сняданко І. І. Модель психологічного консультування студентів технічних університетів у контексті їх підготовки до майбутньої професійно-управлінської діяльності [Електронний ресурс] / І. І. Сняданко // Актуальні проблеми психології. - 2014. - Т. 1, Вип. 41. - С. 111-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2014_1_41_23
|
15. |
Сняданко І. І. Аналіз феноменів перенесення та контрперенесення в організації [Електронний ресурс] / І. І. Сняданко // Проблеми сучасної психології. - 2018. - № 1. - С. 159-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2018_1_27
|
16. |
Сняданко І. І. Дослідження особливостей формування толерантної до змін організаційної культури вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / І. І. Сняданко // Проблеми сучасної психології. - 2018. - № 2. - С. 123-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2018_2_21
|
17. |
Сняданко І. І. Дослідження впливу перфекціонізму на вибір кар'єрних орієнтацій працівниками організацій [Електронний ресурс] / І. І. Сняданко, А. В. Матковська // Проблеми сучасної психології. - 2019. - № 1. - С. 127-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2019_1_21
|
18. |
Сняданко І. І. Дослідження ролі толерантності до невизначеності у керівників банківських організацій [Електронний ресурс] / І. І. Сняданко, Р. Ю. Калин // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2019. - Вип. 1. - С. 279-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2019_1_48
|
19. |
Сняданко І. І. Теоретико-психологічний аналіз поняття "когнітивна установка" [Електронний ресурс] / І. І. Сняданко, О. В. Грищенко // Вісник Національного університету оборони України. - 2020. - Вип. 5. - С. 175-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2020_5_25
|
20. |
Сняданко І. І. Дослідження особливостей взаємозв’язку між рівнями самоефективності й перфекціонізму та їх роль у благополуччі особистості [Електронний ресурс] / І. І. Сняданко, А. О. Бойко // Габітус. - 2020. - Вип. 17. - С. 152-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2020_17_29
|